Google contact center ai

Contact Center AI | Google Cloud

Contact Center AI  |  Google Cloud

Die Contact Center AI Platform ergänzt die cloudnative Plattform zum Unterstützen der mehrkanaligen Kommunikation zwischen Kunden und Kundenservicemitarbeitern, …

Automatisieren Sie Ihr Callcenter und ermöglichen Sie personalisierte, intuitive und KI-gestützte Interaktionen mit dem Kundenservice.

Contact Center AI and Dialogflow Labs – Google Cloud

Contact Center AI und Dialogflow Labs  |  Contact Center AI and Dialogflow Labs  |  Google Cloud

Contact Center AI (CCAI) ist eine Erweiterung der Dialogflow-Dienste zum Erstellen von Kontaktcenter-Lösungen. Sie müssen den Zugriff auf die Contact Center …

Contact center and virtual agent solutions.

Odigo wird Google Cloud Contact Center AI Partner

Jetzt ist es offiziell: Odigo ist Partner der Google Cloud Contact Center AI (CCAI)-Lösung. Gemeinsam mit Google Cloud werden unsere Sales-Teams in Zukunft …

Contact Center Engineer Learning Path

Contact Center Engineer Learning Path | Google Cloud Skills Boost

Learn how to design, develop, and deploy customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI).

This learning path is for contact center engineers, architects, and designers. Learn how to design, develop, and deploy customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI). You’ll also practice building virtual agents using Dialogflow EX and CX, and learn some best practices for integrating conversational solutions with your existing contact center software, establishing a framework for human agent assistance, and implementing solutions securely and at scale.

Contact Center AI: Conversational Design Fundamentals

Contact Center AI: Conversational Design Fundamentals | Google Cloud Skills Boost

To be successful in this course, learners should have completed Google Cloud Product Fundamentals or have equivalent experience. … This is a beginner course, …

Welcome to “CCAI Conversational Design Fundamentals”, the first course in the “Customer Experiences with Contact Center AI” series.In this course, learn how to design customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI). You will be introduced to CCAI and its three pillars (Dialogflow, Agent Assist, and Insights), and the concepts behind conversational experiences and how the study of them influences the design of your virtual agent. After taking this course you will be prepared to take your virtual agent design to the next level of intelligent conversation.

Genesys und Google Cloud: Gestaltung der Zukunft von …

Genesys und Google Cloud: Gestaltung der Zukunft von Contact Center-KI | Genesys

Unterstützen Sie Ihr Call Center mit Chat- und Voice-Bots. Laden Sie das E-Book herunter, um zu erfahren, wie Genesys und die Contact Center AI von Google …

Unterstützen Sie Ihr Call Center mit Chat- und Voice-Bots. Laden Sie das E-Book herunter, um zu erfahren, wie Genesys und die Contact Center AI von Google Cloud die Customer Experience revolutionieren.

Genesys und Contact Center AI von Google Cloud Success Kit

Danke-Seite: Genesys und Contact Center AI von Google Cloud Success Kit | Genesys

How contact center AI works. Bieten Sie eine erstklassige Customer Experience, die künstliche Intelligenz (KI) und Google CloudTM …

Contact Center AI Success Kit. Erfahren Sie, wie Sie Bots einsetzen können, die sprechen, zuhören, lernen und verstehen. 4:08.

Customer Experiences with Contact Center AI – Dialogflow CX

Angeboten von Google Cloud. Learn how to use CCAI Dialogflow CX. Learn how to use Contact Center Artificial Intelligence (CCAI) to … Kostenlos anmelden.

Contact Center AI Platform Explainer Video – YouTube

The Google Contact Center AI Platform Is Now Generally Available – CX Today

14.10.2022 — Finally, the Google Contact Center AI Platform is a single-tenant, scalable, and secure platform with data living in the company’s CRM and bring …

CX Today reports on the latest customer experience technology news from around the globe. Read similar Contact Centre news here

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